Ben kimim?

 



Selamlar,


Twitterda başladığımız analiz süreçlerini hem daha derli toplu olması, hem de ileriye dönük arşiv çalışması olması adına blog'a taşımaya karar verdim. Bu doğrultuda burayı oluşturdum. Burada analizleri okuyacağınız kişinin kim olduğuna dair detaya girmeyecek şekilde bilgi edinmeniz de okuyucular olarak hakkınız diye düşünüyorum.


Lisede Bilgisayarlı Muhasebe eğitimi aldım. Üniversitede ise Marmara Üniversitesinde Sermaye Piyasaları üzerine lisans eğitimi aldım. Sermaye Piyasası lisanslama sınavlarına (Düzey1-Düzey2-Düzey3 ve Türev Piyasalar) birçok defa girdim. Lisans eğitimim zaten Sermaye Piyasası olduğu için Düzey1-Düzey2-Düzey3 ve Türev Piyasalar lisanslarının kapsadığı Portföy Analizi, Finansal Matematik, Finansal Muhasebe, Sermaye Piyasası Araçları, Finansal Yönetim ve Mali Analiz, Yatırım kuruluşları derslerini alanında uzman eğitimcilerden aldım. Risk yönetimi üzerine yüksek lisans eğitimi aldım.


Kariyerime bir özel bankada başladım. 4 yıl kadar burada çalıştıktan sonra kendi alanıma geçmeye karar verdim. Türkiyenin en büyük veri yayın şirketi olan, borsa işlemleri yapan herkesin de yakından bildiği şirkette 1-1,5 yıl kadar Ürün Yöneticiliği yaptım. Şuanda ise başka bir yazılım-teknoloji firmasında Sermaye Piyasaları direktörlüğde çalışmaktayım.


Yatırım hayatıma ufak çaplı al-satlarla başladım. Yeri geldi kazandım, yeri geldi kaybettim. Bir dönem algotrading'e merak sardım. İncelemelerim, araştırmalarım oldu. Ancak hem eğitim hayatım, hem edindiğim tecrübelerle doğru yatırımın uzun vadeli, değer yatırımı olduğuna kanaat getirdim. Ve 1 Ocak 2022 itibariyle de Temettü Yatırımına başladım.

Temettü yatırımı ile ilgili ilerleyen günlerde daha detaylı yazılarım olacak, o yüzden daha fazla detaya girmiyorum burada.


Şimdilik bilgiler bu şekilde.

Okuğunuz için teşekkürler.

Yorumlar

  1. Selamlar saygılar çok teşekkür ederim insanlara gerçek yatırımcının nasıl olması gerektiği anlattığınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Ali bey. Ben teşekkür ederim nazik yorumunuz için. Sevgiler.

      Sil
  2. Merhaba yaşım 17 ancak artık yavaş yavaş bende hisse alım-satımı veya uzun vadeli yatırım yapmak istiyorum ancak nasıl yapacağımı nasıl bir yol izleyeceğimi nerden alındığını bilmiyorum müsait bir zamanınızda cevap olarak bilgilendirirseniz çok sevinirim. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Twitter hesabıma yazın oradan yardımcı olmaya çalışayım. @temettuveborsa

      Sil

Yorum Gönder